Aktuelle nyheter og artikler

12. oktober 2017

Innfri dine kunders forventninger til kundeservice med chat!

Chat ble rullet ut for online-brukere av versjon 8 for en tid tilbake, og nå er denne funksjonen også blitt tilgjengelig for onsite-brukere i versjon 8.1. Her får du en innføring i SuperOffice sin Chat-funksjon - integrasjonen som gir deg mulighet til å chatte med de besøkende på ditt nettsted.

13. september 2017

SuperOffice for håndverkere og entreprenører

CRM har vært nerven i bedriften hos Stenseth & RS Entreprenør i mange år, og har bidratt til informasjonsflyt både på kontoret og ute på byggeplassen. 

29. august 2017

Er din bedrift klar for EUs nye personvernforordning GDPR?

I det digitale skiftet ser vi at selskaper håndterer og lagrer mer informasjon om kunder enn noensinne. Så lenge deres kunder har gitt samtykke, har selskapene hatt tillatelse til å samle store mengder informasjon. Hittil har det ikke vært like enkelt for kunder å vite hvor de har lagt igjen sine digitale fotavtrykk, men nå skal EU å endre på dette. 


24. august 2017

Hils på vår superselger, Per Inge!

Per Inge er vår eneste selger og er glad i å prate. Faktisk er jobben hans å prate med nye kunder og løse utfordringer, noe han har gjort kjempelenge og er skikkelig god på.

11. august 2017

Bli kjent med vår nye digital markedsfører, Christine!

Siden vi er opptatt av å være en sosial bedrift, vil vi forstå og være til stede digitalt og i sosiale medier. Vi har tatt mål av oss å være landets mest synlige CRM-leverandør, og har derfor utvidet vår markedsavdeling.

01. august 2017

Har du hatt dårlig samvittighet i ferien?

Ferien skulle tilbringes med familien på hytta. Du skulle lade batteriene i ro og mak, og endelig få litt ekstra kvalitetstid sammen med barna, de skulle få din fulle og hele oppmerksomhet. Slik ble det ikke. 


26. januar 2017

Møt Filip, vår nyeste tekniske konsulent

Siste tilskudd på teknisk avdelinger Filip Witzell. God og effektiv brukerstøtte samt rask problemløsning er en prioritet for oss, og med Filip med på laget ser vi frem til å bli enda sterkere i kundegrensesnittet.

25. januar 2017

Oppdateringer i eMarketeer

eMarketeer ruller i disse dager ut ny funksjonalitet som både bidrar til et kraftigere system rent teknisk og nye etterlengtede funksjoner.

02. januar 2017

Krypteringsvirusene florerer!

Du har sikkert hørt om de før, virusene som lammer filene på maskinen din og krever løsepenger for å gi deg kontrollen tilbake. Vi har gjort oss noen tanker om hvordan man kan minimere sjansen for å bli rammet og hvilke grep som bør tas om uhellet er ute.


05. desember 2016

Kundedagen 1. desember

Nok en gang hadde vi rekordstort oppmøte på kundedagen. Ca 80 deltakere fant veien til Ambassadeur Hotell i Drammen for å høre andres erfaringer fra ulike typer CRM løsninger. På menyen sto foredrag fra Redningsselskapet, ABAX, SuperOffice. 

15. september 2016

To nye utviklere!

Ganske Enkelt øker satsningen på utvikling av egne CRM relaterte applikasjoner, samtidig som behovet for integrasjoner og automatisering mellom SuperOffice og andre programmer blir mer vanlig. Derfor forsterker vi nå vår utviklingsavdeling og ansetter ytterliggere to utviklere.

08. september 2016

Nyhet: SuperOffice Dashboards

Nå kan du enkelt visualisere alle dine CRM data. Alle SuperOffice CRM Online kunder har nå tilgang til Dashboards som forbedrer mulighetene for rapportering og visualisering i SuperOffice. Fyll dashbordet ditt med grafer, lister og nøkkeltall for å få bedre innsikt i dine og teamets salg og aktiviteter.


01. september 2016

Ny og mer fleksibel lisensmodell i SuperOffice 8

Ved overgang til versjon 8 kommer mange spennende nye funksjoner i tillegg til ny lisensmodell. De gamle, noe kompliserte lisensreglene forsvinner til fordel for fem brukerplaner: Standard CRM, Sales, Marketing, Service og Complete CRM.

19. august 2016

Oppgradering av Office kan skape problemer!

Dersom dere har SuperOffice installert lokalt med versjon 7.5 SR1 eller lavere vil dere kunne oppleve problemer om dere oppgraderer til nyere Office.

01. juni 2016

Ganske Enkelt lanserer CRMapps

For å møte økende etterspørsel etter skreddersøm og tilleggstjenester i tilknytning til CRM, har vi i Ganske Enkelt uviklet vår egen app-platform, CRMapps. Den første applikasjonen, findProspects, er allerede tilgjengelig for alle kunder med SuperOffice CRM 7.5, 8.0 og SuperOffice CRM Online. 


06. juni 2016

Oppsummering Kundedagen 2016

Torsdag 26. Mai gikk Kundedagen av stabelen på Ambassadeur Hotel i Drammen. Selv er vi storfornøyde med arrangmentet og har bestemt oss for å gjenta suksessen allerede i November.

10. juni 2016

Kommer utsendelsene dine frem?

Mange av kundene våre bruker mye tid og ressurser på utsendelser via epost. Moderne verktøy som eMarketeer gjør det enkelt å lage profesjonelle utsendelser som kan personaliseres til kundene dine på en unik måte. Men kommer budskapet ditt frem til kunden?

03. mars 2016

Flere satser mer på CRM

CRM-satsningen blant stadig flere bedrifter øker mer og mer. Fra 2013 til 2014 økte penger brukt på CRM med 13%. I 2015 ser tallene på verdensbasis ut til å ha passert 200 milliarder norske kroner. CRM viser seg også å være en av de få områdene de fleste bedriftene øker eller beholder budsjettene i finanskriser.


Sorterer du e-posten din?
10. februar 2016

Sorterer du e-posten din?

I en travel hverdag er det lett å nedprioritere gode vaner for å jobbe raskt og få ting unna, selv om man innerst inne vet at det ikke nødvendigvis er det beste for bedriften. Jeg tenker da spesielt på e-post.

Fakta og fordeler med e-markedsføring
02. februar 2016

Fakta og fordeler med e-postmarkedsføring

Markedsføring over e-post kan hjelpe deg å holde kontakten med dine kunder og øke salg – forutsatt at du gjør det riktig. Hvis du er usikker på om det er lurt for din bedrift å investere i e-postmarkedsføring, anbefaler vi at du fortsetter å lese. Vi tror du kommer til å like det du ser.

Oppleves salgsmøtet som en historietime?
11. januar 2016

Oppleves salgsmøtet som en historietime?

Med over 15 års erfaring fra å jobbe med kjente bedrifter som tilhører de beste innenfor sin bransje, er jeg overrasket over hvor lite opptatt norske ledere er av planlagt aktivitet. Hovedfokus legges altfor ofte på å observere hvordan forrige uke og forrige måned gikk.


Få kontroll på kundeoppfølgingen
18. desember 2015

Få kontroll på kundeoppfølgingen

Mange bedrifter må bli flinkere på kundeoppfølging. Det handler om å bevare, sortere og dele informasjon for å få oversikt over all kundedialog.

Les ekstern artikkel på www.vekstinorge.no.

Takk for året som har gått
15. desember 2015

Takk for året som har gått

Ganske Enkelt fyllte 20 år i november. Det betyr 20 år med fokus på CRM, og det er ikke mange som har holdt på så lenge med det faget. 2015 har vært et spennende år med flere nye kunder og store CRM prosjekter. Fortsatt utvikling av SuperOffice Service (CS) har vært viktig for mange av våre kunder, og forbedret kundeservice og mer effektive rutiner står sentralt.

GEAS 20 år
27. november 2015

20-års jubileumsinnlegg

I dag er det 20 år siden Ganske Enkelt AS ble etablert. Det har vært en utrolig spennende reise som jeg har vært del av i 19 år. Det har vært opp- og nedturer og vi har jobbet hardt for å komme dit vi er i dag. 


eMarketeerseminar
05. november 2015

eMarketeerseminar 05.11.15 oppsummert

I dag har vi hatt to seminarer om det komplette eMarkedsføringsproduktet 'eMarketeer'. Det første seminaret var en innledning av eMarketeer, først og fremst for de som ikke har produktet fra før, men var nysgjerrige på hvilke muligheter som ligger tilrette. Det andre seminaret var rett og slett for å inspirere de som allerede bruker eMarketeer og få de til å utvide spekteret av sin eMarkedsføring.

Illustrasjonsbilde av CRM
29. september 2015

Hvordan skrive gode nyhetsbrev

Er det å lage nyhetsbrev et ork? Det er ikke så mye jobb som du tror når du først kommer i gang. Hvis du har navn og epostadresser til kundene dine så er det flere gode grunner til å gjøre det. Epostmarkedsføring er fortsatt rimelig, men du må produsere innholdet.

Illustrasjonsbilde av CRM
07. september 2015

Skjulte hemmeligheter i Customer Service

Det mange ikke vet er at Customer Service (CS) kan utvides med løsninger og funksjoner som gjør hverdagen til brukerne mye enklere. Siden sammenslåingen av SuperOffice CRM og CS til felles database i 2010 har vi laget smarte løsninger som kombinerer disse applikasjonene på en god måte.


Illustrasjonsbilde av CRM
17. juni 2015

Bli enda bedre på CRM

Denne artikkelen er for ledere i bedrifter som allerede bruker CRM og som ser potensiale for å jobbe enda smartere og mer effektivt. 

Har du ikke CRM enda? Les mer om hva vi kan tilby deg og din bedrift under 'Tjenester' i hovedmenyen.

Illustrasjonsbilde av CRM
03. juni 2015

Hvorfor bør små bedrifter bruke CRM?

Det er lett å tenke at CRM-systemer kun er for de store, komplekse organisasjonene med hundrevis av kunder og leverandører. Men slik er det ikke. 50% av alle små bedrifter mislykkes innen de første 12 månedene. Et CRM-system hjelper deg å holde styr på kontaktinformasjon og aktiviteter som er relevante for virksomheten din. Det samler all kundedata på ett sted og legger til rette for bedre kundeforhold.

19. mai 2015

Mot bedre resultater med SuperOffice Analyze

En leders største utfordring er ikke å få tilgang til nok informasjon, men å få informasjonen presentert på en slik måte at man enkelt kan få overblikk. Det å få nøkkeldata enkelt visualisert bidrar til smartere og raskere forretningsbeslutninger.


12. mars 2015

CRM dagen 2015 oppsummert

I dag har vi arrangert CRM-dagen for første gang! Målet var å inspirere kundene våre til å utnytte og oppdage noen av mulighetene SuperOffice byr på. Derfor har vi vært så heldige å få fem av kundene våre til å fortelle om sine erfaringer med SuperOffice. Her er en kort oppsummering av dagen.

17. februar 2015

Endring i Google Chrome påvirker SuperOffice Web

I løpet av september 2015 oppdaterer Google sin nettleser Chrome og dette påvirker de av dere som kjører SuperOffice Web i den nettleseren. For at dokumenthåndtering skal fortsette å fungere med Chrome etter dette må SuperOffice oppgraderes til ny versjon. Den nye versjonen av SuperOffice skal etter planen leveres i april. For teknisk interesserte, det er støtten for NPAPI som forsvinner og det betyr at SuperOffice Web Tools kommer i ny versjon også.

30. september 2014

Integrasjon mot økonomisystem er enkelt

Du har sikkert erfart det, du får spørsmål eller må spørre om ordre, faktura, omsetning, varestatestikk m.m. på kundene deres. Siden økonomisystemene er lite brukervennlige eller at en har begrenset tilgang, så resulterer dette i mer arbeid i bedriften. I tillegg må kunden vente unødvendig tid i påvente av svar. Bedrifter som har integrasjon kan i mange tilfeller begrense antall ERP bruker lisenser.


30. september 2014

Opprette salg i CRM fra sak i Customer Service

I løpet av de siste årene ser vi at kunder i større grad ønsker spesialtilpasninger i sin SuperOffice løsning. I all hovedtrekk er man fornøyd med en standard SuperOffice løsning, men så ser man kanskje at det er et par områder hvor man kan spare mye arbeid ved å gjøre små endringer.

05. august 2013

Ny versjon av SuperOffice sin mobilklient

Hvis du allerede benytter SuperOffice Pocket, vil du kunne glede deg over flere store forbedringer.

13. august 2013

Utvid din SuperOffice med «Custom Archives»

Noe av det som gjør det spennende å jobbe med SuperOffice er mulighetene man har for å utvide klienten til å vise ekstra informasjon. En av de nye mulighetene som ble introdusert i SuperOffice 7.1 er det vi kaller ”Custom Archive” – altså et tilpasset arkiv.


16. mai 2013

Hvorfor CRM-systemet er en verdifull ressurs

Hva er de mest verdifulle ressursene i din bedrift? Mange vil nok nevne menneskelige ressurser, leverandører, produkter eller systemer. Vi mener at CRM-systemet er høyt oppe på listen.

13. september 2012

Kombinerte utvalg - nyhet i SuperOffice 7

I SuperOffice 7 kan man sette sammen ulike utvalg til et kombinert utvalg. Utvalgene man setter sammen kan være både med og uten sammenfallende kriterier, og man kan kombinere statiske og dynamiske utvalg. Her åpnes helt nye muligheter for å lage utvalg som inneholder data man ikke kan fått listet opp i et enkelt, frittstående utvalg.

Abonner på nyhetsbrev


Ganske Enkelt AS
Tomtegata 80
3012 Drammen

Vis i kart

Salgskontor Larvik
Sjøparken Larvik
3290 Stavern

Vis i kart