Aktuelt
05. desember 2016

Kundedagen 1. desember

Nok en gang hadde vi rekordstort oppmøte på kundedagen. Ca 80 deltakere fant veien til Ambassadeur Hotell i Drammen for å høre andres erfaringer fra ulike typer CRM løsninger. På menyen sto foredrag fra Redningsselskapet, ABAX, SuperOffice. 

Først ut var Erik Knudsen i Redningsselskapet som presenterte hvordan de har tatt i bruk SuperOffice Service til håndtering av søkere til frivillighetskorpset. Prosessen starter med et søknadsskjema på nettsidene deres og håndteres deretter av rett person i RS internt i SuperOffice Service. SuperOffice ved Guttorm Nielsen presenterte deres tanker om deres fokus når produktet skal utvikles "After 8". Bjørn Erik Helgeland fra ABAX tok oss med på en reise fra nyetablert til markedsledende aktør med enorm vekst. CRM systemet har vært med fra start og er i dag en sentral brikke i arbeidet med å finne, vinne og beholde kunder. Avslutningsvis presenterte vår egen Pål Vestre hvordan Elotec håndterer service og ettersyn av alarmsystemer i SuperOffice integrert med kart fra Google.

Ta en titt på denne stemningsrapporten - vi gleder oss til neste gang!


26. januar 2017

Møt Filip, vår nyeste tekniske konsulent

Siste tilskudd på teknisk avdelinger Filip Witzell. God og effektiv brukerstøtte samt rask problemløsning er en prioritet for oss, og med Filip med på laget ser vi frem til å bli enda sterkere i kundegrensesnittet.

25. januar 2017

Oppdateringer i eMarketeer

eMarketeer ruller i disse dager ut ny funksjonalitet som både bidrar til et kraftigere system rent teknisk og nye etterlengtede funksjoner.

02. januar 2017

Krypteringsvirusene florerer!

Du har sikkert hørt om de før, virusene som lammer filene på maskinen din og krever løsepenger for å gi deg kontrollen tilbake. Vi har gjort oss noen tanker om hvordan man kan minimere sjansen for å bli rammet og hvilke grep som bør tas om uhellet er ute.

Ganske Enkelt AS
Tomtegata 80
3012 Drammen

Vis i kart

Salgskontor Larvik
Sjøparken Larvik
3290 Stavern

Vis i kart