Hvorfor vil du ha CRM?

Customer Relationship Management – eller på "godt norsk" CRM - handler om å forvalte felles kunnskap om bedriftens forretningsforbindelser og er en bevisst strategi med formål om å beholde og forsterke sin markedsposisjon via å finne, vinne og beholde kunder. Eller som vi sier det - det handler om å ta vare på det aller, aller viktigste du har - kundene dine.

I praksis vil våre kunder si at de ansatte blir mer fornøyde og effektive fordi de har fått en løsning som de ønsker å bruke, og gjennom det dempes kundeavgang, forsterkes kundelojalitet og økes salget. Vi har kunder som gjerne stiller for å vise deg at CRM med oss er den beste investeringen din bedrift kan gjøre!

Har du allerede CRM, eller tenker på å starte opp, og ønsker en prat om hva som skal til for å lykkes med dette, deler vi gjerne hva vi mener er formelen til suksess. Et uforplikende møte eller en telefonsamtale kan være starten på ditt eventyr. Dersom du ønsker å bli kontaktet av oss, fyll ut kontaktskjemaet - ellers finnes våre kontaktdetaljer i bunn av siden.

-

Salg


Målet er å støtte oppgavene i en selgers hverdag på best mulig måte. En vellykket løsning er alltid godt tilpasset de prosessene og begrepene som skal forvaltes. Dette vil sikre virksomheten kontroll over fremtidige inntekter og verdi, slik at man enkelt får oversikt på forecasts, pipeline og (manglende!) aktivitet.

Les mer

-

Markedsføring


For å finne nye kunder er man avhengig av både å kunne segmentere kundebasen, samt å kunne kommunisere effektivt til disse via tilpassede 1-til-mange utsendelser. Verdiøkende muligheter er å kunne bruke CRM løsningen til informasjonsutsendelser, kampanjer og håndtering av leads, slik at marked og salg jobber mot felles mål - som er fornøyde kunder og økt salg.

Les mer

-

Kundeservice


Etter å ha brukt mye tid og krefter på å finne og vinne nye kunder er det kritisk å yte så god kundeservice at de fortsetter å være kunde hos dere. Service-funksjonene hjelper med å behandle, besvare og eventuelt eskalere henvendelser slik at de som henvender seg får en best mulig kundeopplevelse. Det er også sentralt å kunne gi kunder mulighet til selvhjelp gjennom bruk av standardfunksjonene FAQ og kundesenter.

Les mer

-

Metode


Sammen med kunden gjennomføres en grundig forretningsanalyse der de forskjellige oppgavene og prosessene CRM skal støtte blir dokumentert. Dette fører så til en prototype, slik at man får sikkerhet for at løsningen blir som forventet. Våre rådgivere har lang erfaring med å identifisere og gi råd slik at arbeidsprosessene i CRM blir så gode som de kan bli.

Les mer

-

GEAS-avtalen


GEAS-avtalen gir løpende rådgivning og generell bistand uten tilleggsfaktura. Det blir lett å være kunde av oss når alle kan ringe når det er noe man lurer på! 
Vi har erfart at våre kunder gjennom denne avtalen bruker oss mer aktivt, og dermed sikrer at SuperOffice både brukes mest mulig effektivt og ikke minst etter planen som er lagt.

Les mer

Abonner på nyhetsbrev


Ganske Enkelt AS
Tomtegata 80
3012 Drammen

Vis i kart

Salgskontor Larvik
Sjøparken Larvik
3290 Stavern

Vis i kart

Kontaktskjema

Start fjernstyring

Vi hjelper deg online

Utviklet av Imaker as