Din kompetanse danner konkurransefortrinn

Vi håper at våre kunder kjenner oss, og vårt fokus på opplæring og kompetanse. Vi tror nemlig at motiverte brukere som ser nytteverdien og får input på hvordan CRM-løsningen bør brukes, blir gode og fornøyde brukere.

Vår kursansvarlig, Per Olav har viet livet til å spille folk gode. Internt i Ganske Enkelt anses han som en legende innen SuperOffice, med 24 års CRM-erfaring. Utenfor arbeidet anses han som en legende innen orienteringssporten. Det ligger således i hans natur å navigere seg gjennom terrenget på jakt etter de beste veiene til mål. I Ganske Enkelt tror vi at opplæring dreier seg om å motivere den enkelte. Vår rolle og oppgave er å synliggjøre mulighetene og ikke minst å svare på utfordringene som den enkelte får ved overgang til nytt system. Vi utfordrer den enkelte til å tenke annerledes og til å være med å ta tak i prosjekt «informasjonsdeling og åpenhet».

Vi har hele tiden åpne kurs som er tilgjengelig for våre kunder, og det vi erfarer er at når brukere kommer på våre kurs får de lagt til en ballast i sin kunnskapsbase som gjør at de blir i stand til å løfte sin egen bruk av løsningen samtidig som de kan være med å utvikle hele bedriftens løsning fordi de får mer kompetanse.

Høyere kompetanse i organisasjonen fører til bedre resultater!

Hos oss kan du delta på kurs som gjør din arbeidshverdag med SuperOffice CRM mer effektiv og suksessfull. Vi tilbyr også bedriftstilpassede kurs, både innenfor tradisjonell SuperOffice-forståelse og tilpasset din bedrift sine fokusområder. Bedrifter som satser på de ansattes kompetanse opplever en rekke fordeler; de blir i stand til å yte bedre kundeservice til sine kunder, de kan planlegge salgshverdagen mer grundig, får bedre oversikt over viktige prosesser, og kan utføre arbeidsoppgaver mer nøyaktig. Du kan klikke på knappen under for å finne våre planlagte åpne kurs.  Og husk, alle med GEAS-avtalen får 15% rabatt på alle våre åpne kurs, alltid.

Hør en av våre kunders erfaringer etter å ha deltatt på administratorkurs!

Linn Murphy arbeider som markedssjef og leder for kundesenteret hos Olje- og Energisenteret. I vinter deltok hun på et av våre administratorkurs hvor hun lærte hvordan systemet kunne gi de ansatte mer kontroll og gi dem en enda mer profesjonell kundehåndtering. Hør hva hun har å si om kurset, og hvilken betydning SuperOffice har for den daglige driften av Olje- og Energisenteret.

Ønsker du å lære mer om CRM?

Innlegget er skrevet av Christine D. Aspen

Christine har ansvaret for å gjøre Ganske Enkelt mer synlig og tilgjengelig på nett ovenfor både nye og eksisterende kunder. Hun har erfaring med oppbygging av markedsstrategier og tiltaksplaner, innholdsproduksjon og bedriftsblogg, og er sertifisert innen annonsering i Google AdWords. Christine bistår også våre kunder på support vedrørende spørsmål som omhandler vårt e-markedsføringsverktøy eMarketeer.

Kontakt Christine D. Aspen på telefon 911 57 198 eller e-post christine@enkelt.no

Les mer om Christine D. Aspen