Integrasjon mot økonomisystem er enkelt

Du har sikkert erfart det, du får spørsmål eller må spørre om ordre, faktura, omsetning, varestatistikk m.m. på kundene deres. Siden økonomisystemene er lite brukervennlige eller at en har begrenset tilgang, så resulterer dette i mer arbeid i bedriften. I tillegg må kunden vente unødvendig lenge i påvente av svar. Bedrifter som har integrasjon kan i mange tilfeller begrense antall ERP-brukerlisenser.

Vi i Ganske Enkelt har lang erfaring med integrasjon mot ERP-systemer. Her gir vi brukere i SuperOffice mulighet til å kunne se all ønskelig informasjon som er registrert på kunden.

Det er mange gode grunner til å integrere CRM og ERP, men veldig ofte blir dette utsatt fordi det er usikkerhet knyttet til hva man faktisk kan få til av integrasjon hvor CRM leverer data til ERP. Visste du at man kan hoppe helt over denne delen av problemet, og allikevel kunne vise frem nøkkeltall i CRM? Det eneste som skal til er at dere legger kundenummeret på kontaktkortet i SuperOffice, og vips – så kan alle se hvilke fakturaer denne kunde har fått og hvilke som er ubetalt.

Ta kontakt med oss om du ønsker mer informasjon. Vi tar gjerne en prat om hva dere behøver!