Kundedagen 2018

Torsdag 22. november gikk den årlige Kundedagen av stabelen. Kundedagen har blitt et veletablert arrangement med innlegg av og for våre kunder med hovedmål å skape en arena full av inspirasjon og gode kundehistorier.

I år møtte over 100 deltakere opp for å høre spennende innlegg fra bedriftene House of Control, Nores og Glava. Produktdirektørene for CRM og Service hos SuperOffice delte også mange spennende nyheter og oppdateringer. Vår egen Pål Vestre avsluttet dagen med å dele noen tanker om CRM-året som er gått og tiden fremover.

Dagens tre kundeforedrag handlet i hovedsak om hvordan SuperOffice CRM støtter opp om forretningsbehovene hos House of Control, Nores og Glava. Gjennom flere år har disse kundene erfart seg frem til hvordan CRM-systemet på best måte kan løse flest mulig hverdagsutfordringer, og tilpasset løsningen deretter. Et eksempel på dette har for alle tre vært muligheten til å integrere CRM-løsningen med andre verktøy for blant annet rapportering, e-markedsføring, ERP etc.

I tillegg til å dele inspirasjon og tips til effektiv bruk og utnyttelse av CRM-løsningen fra talerstolen, er også Kundedagen en flott arena hvor våre kunder kan møtes, mingle og utveksle erfaringer.

Vi i Ganske Enkelt er helt sikre på at dette arrangementet er kommet for å bli, og derfor gleder vi oss til å allerede nå begynne planlegging av Kundedagen 2019! Sees vi?

Kundedagen 22. november 2018. Foto: GEAS

Innlegget er skrevet av Christine D. Aspen

Christine har ansvaret for å gjøre Ganske Enkelt mer synlig og tilgjengelig på nett ovenfor både nye og eksisterende kunder. Hun har erfaring med oppbygging av markedsstrategier og tiltaksplaner, innholdsproduksjon og bedriftsblogg, og er sertifisert innen annonsering i Google AdWords. Christine bistår også våre kunder på support vedrørende spørsmål som omhandler vårt e-markedsføringsverktøy eMarketeer.

Kontakt Christine D. Aspen på telefon 911 57 198 eller e-post christine@enkelt.no

Les mer om Christine D. Aspen