2019-02-26

Tre grunner til at et kundeservicesystem skaper bedre kundeopplevelser

Man kontakter ikke kundeserviceavdelingen fordi man ønsker å slå av en prat, men fordi man trenger hjelp til å løse et problem. Dersom problemet eller utfordringen ikke enkelt kan løses på egenhånd, og svaret ikke finnes bak et raskt Googlesøk, kontakter man gjerne kundeservice for hjelp.

2018-07-11

5 hellige leveregler for en kundeservicemedarbeider

Å yte god kundeservice er en vesentlig, og kanskje den aller viktigste faktoren for å beholde kunder. Men hva legger vi egentlig i begrepet «god kundeservice»? Vi i Ganske Enkelt mener noen områder er mer sentrale enn andre innen kundeservicefaget når det gjelder å ivareta våre kunder og kunderelasjoner.

©iStockphoto.com/Bakhtier Zein]2018-06-26

Sjekkliste før ferien

Får kundene dine hjelpen de trenger i ferien? Klarer du å lade batteriene? Er innboksen stappfull i august? Vi har utarbeidet en nyttig sjekkliste for deg som ønsker fullt utbytte, uten å være delvis på jobb i ferien.

2018-01-08

Nytt år, nytt kurs! Vi lanserer kurs i SuperOffice Service Administrator.

For å møte økende etterspørsel lanserer vi i år et flunkende nytt kurs – SuperOffice Service Administrator. Ved å delta på dette kurset vil du få kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer i deres SuperOffice Service-løsning!

2017-10-12

Innfri dine kunders forventninger til kundeservice med chat!

Chat ble rullet ut for online-brukere av versjon 8 for en tid tilbake, og nå er denne funksjonen også blitt tilgjengelig for onsite-brukere i versjon 8.1. Her får du en innføring i SuperOffice sin Chat-funksjon – integrasjonen som gir deg mulighet til å chatte med de besøkende på ditt nettsted.