Ny og mer fleksibel lisensmodell i SuperOffice 8

Ved overgang til versjon 8 kommer mange spennende nye funksjoner i tillegg til ny lisensmodell. De gamle, noe kompliserte lisensreglene forsvinner til fordel for fem brukerplaner: Standard CRM, Sales, Marketing, Service og Complete CRM.

Brukerplaner – SuperOffice 8

Nå trenger du som kunde kun å vurdere hvilket behov dine brukere har – og velge lisens deretter. SuperOffice åpner nå også opp en mer fleksibel løsning i forhold til antall lisenser fordi man enkelt kan skalere opp antall brukere i høysesong, og redusere antall brukere etter behov. På samme måte kan brukerne få endret lisensen sin, for eksempel ved endrede arbeidsoppgaver.

Her er et kort sammendrag av de fem brukerplanene:

Standard CRM – for deg som har behov for grunnleggende CRM. Full tilgang til kontakter, kalender, e-post, pocket, segmentering og rapporter.

Sales – for selgeren. Inneholder alt i Standard CRM i tillegg til prognoseverktøy, salgstrakt, prospektstyring og tilbudshåndtering.

Marketing – for den profesjonelle marketingmedarbeideren. Inneholder alt i Standard CRM i tillegg til kampanjestyring, kampanjesporing og e-postmaler.

Service – for deg som jobber med kundehenvendelser. Inneholder alt i Standard CRM i tillegg til sakshåndtering, prioritering, eskalering, SoMe-integrasjon, kundesenter og FAQ.

Complete CRM – for deg som trenger alt. Her er alt inkludert!

Syns du det virker komplisert? Nøl ikke med å ta kontakt med support@enkelt.no eller din rådgiver.