Oppsummering Kundedagen 2016

Torsdag 26. mai gikk Kundedagen av stabelen på Ambassadeur Hotel i Drammen. Selv er vi storfornøyde med arrangementet og har bestemt oss for å gjenta suksessen allerede i november.

Kundedagen 26. mai 2016, Foto: GEAS

På formiddagen delte våre kunder Deco Systems, NOKAS, Servicegrossistene og Eiendomsfinans sine historier om hvordan SuperOffice CRM har løst utfordringer i deres arbeidshverdag. Vi fikk også et foredrag av Euro Business School om hvordan bedriftens nettside kan brukes til generering av leads.

I presentasjonen fra Deco Systems fikk vi et innblikk i hvordan SuperOffice CRM Online støtter en relativt nystartet bedrift i vekst. Sentrale stikkord for denne kunden er struktur på kunder, prosjekter og salg samt måling og mersalg.

NOKAS presenterte sin iPad-løsning for uteselgere som har systematisert og forenklet hverdagen til selgerne. Løsningen har fjernet behovet for ordreblokk i papirformat som manuelt måtte legges inn i ordresystem.

Servicegrossistene viste og forklare hvordan de bruker SuperOffice Service for håndtering av reklamasjoner og avvik på varenivå.

Hos Eiendomsfinans er hele søknadsprosessen for boliglån systematisert i SuperOffice. Den strømlinjeformede prosessen reduserer behovet for å taste data flere ganger og reduserer behov for print og scan av papirer. Videre tilgjengeliggjør systemet kundedata som tidligere var godt gjemt i dokumentarkivet slik at det kan brukes f.eks. i bedriftens markedsføring.

Etter lunsj fikk vi en introduksjon til SuperOffice 8 av produktsjef Jan Andersen fra SuperOffice Norge. Dagen ble avsluttet med lansering og demonstrasjon av CRMapps-applikasjonene findProspects og sendSMS av vår egen Pål Vestre.

Takk igjen til alle foredragsholdere og deltakere – vi i Ganske Enkelt gleder oss til neste gang!