Det handler om å ta vare på det aller, aller viktigste du har – kundene dine.

Customer Relationship Management – eller på «godt norsk» CRM – handler om å forvalte felles kunnskap om bedriftens forretningsforbindelser og er en bevisst strategi med formål om å beholde og forsterke sin markedsposisjon via å finne, vinne og beholde kunder. Eller som vi sier det – det handler om å ta vare på det aller, aller viktigste du har – kundene dine.

I praksis vil våre kunder si at de ansatte blir mer fornøyde og effektive fordi de har fått en løsning som de ønsker å bruke, og gjennom det dempes kundeavgang, forsterkes kundelojalitet og salget økes. Vi har kunder som gjerne stiller for å vise deg at CRM med oss er den beste investeringen din bedrift kan gjøre!

Har du allerede CRM, eller tenker på å starte opp, og ønsker en prat om hva som skal til for å lykkes med dette, deler vi gjerne hva vi mener er formelen til suksess. Et uforpliktende møte eller en telefonsamtale kan være starten på ditt eventyr. Dersom du ønsker å høre mer finnes våre kontaktdetaljer i bunn av siden.

Salg

Målet er å støtte oppgavene i en selgers hverdag på best mulig måte. En vellykket løsning er alltid godt tilpasset de prosessene og begrepene som skal forvaltes. Dette vil sikre virksomheten kontroll over fremtidige inntekter og verdi, slik at man enkelt får oversikt på forecasts, pipeline og (manglende!) aktivitet.

Mer

Markedsføring

For å finne nye kunder er man avhengig av både å kunne segmentere kundebasen, samt å kunne kommunisere effektivt til disse via tilpassede 1-til-mange utsendelser. Verdiøkende muligheter er å kunne bruke CRM løsningen til informasjonsutsendelser, kampanjer og håndtering av leads, slik at marked og salg jobber mot felles mål - som er fornøyde kunder og økt salg.

Mer

Kundeservice

Etter å ha brukt mye tid og krefter på å finne og vinne nye kunder er det kritisk å yte så god kundeservice at de fortsetter å være kunde hos dere. Service-funksjonene hjelper med å behandle, besvare og eventuelt eskalere henvendelser slik at de som henvender seg får en best mulig kundeopplevelse. Det er også sentralt å kunne gi kunder mulighet til selvhjelp gjennom bruk av standardfunksjonene FAQ og kundesenter.

Mer

Metode

Sammen med kunden gjennomføres en grundig forretningsanalyse der de forskjellige oppgavene og prosessene CRM skal støtte blir dokumentert. Dette fører så til en prototype, slik at man får sikkerhet for at løsningen blir som forventet. Våre rådgivere har lang erfaring med å identifisere og gi råd slik at arbeidsprosessene i CRM blir så gode som de kan bli.

Mer

GEAS-avtalen

GEAS-avtalen gir løpende rådgivning og generell bistand uten tilleggsfaktura. Det blir lett å være kunde av oss når alle kan ringe når det er noe man lurer på! Vi har erfart at våre kunder gjennom denne avtalen bruker oss mer aktivt, og dermed sikrer at SuperOffice både brukes mest mulig effektivt og ikke minst etter planen som er lag.

Mer
crmapps

CRMApps

Med vår erfaring fra å tilpasse CRM-løsninger for våre kunder, utvikler vi nå en familie av applikasjoner designet for å forbedre SuperOffice-opplevelsen ytterligere. CRMapps er en serie applikasjoner skreddersydd til SuperOffice CRM, utviklet av Ganske Enkelt.

Mer