Bli en e-markedsfører på 1-2-3

Synes du det å markedsføre seg over internett er vanskelig? Eller er du usikker på hvordan du skal komme i gang?

Med vår 3-stegs plan har vi et ønske om å hjelpe alle som synes e-markedsføring er vanskelig, med å bli gode. Det å drive med masseutsendelser over internett handler mye om å være komfortabel med gjennomføringen. For å få full verdi må man vite hvordan dataene skal behandles, både i forkant og etterkant av en kampanje. Stikkord her er ‘kunnskap’ og ‘erfaring’, noe vi har tilegnet oss gjennom flere år med akkurat disse utfordringene.

Og vi har blitt flinke til å lære det videre!

Produktet vi har valgt å bruke for å håndtere våre nyhetsbrev, kampanjer, kurs og seminarer heter eMarketeer - et produkt som holder oss, og vil holde deg, langt innenfor komfortsonen. Klikk for å lære mer om eMarketeer.

Mer

1. Samtale om dine behov

For å legge korrekt grunnlag for din vei videre som eMarkedsfører og kunde hos oss, ønsker vi en prat for å kartlegge dette. Hvilke områder som er viktig for deg og hvordan vi sammen blir enige om fremgang. Vi mener at en god dialog og en god plan må til for at kunden skal bli fornøyd med oss som leverandør.

2. Design av dine maler

Vi bygger én eller flere maler for deg - alt etter behov og ønske. Enten du har et design fra tidligere kampanje/prosjekt eller ønsker at vi skal lage noe nytt, så et dette en del av pakken vi tilbyr. Ved bruk av disse malene vil dine komponenter i eMarketeer alltid ha korrekt utseende i henhold til din bedrift sin grafiske profil.

3. Opplæring i produktet

Vårt mål er at våre kunder skal bli så gode at de er selvgående. Vi er selvfølgelig tilgjengelig for bistand og support, men for å få flinke brukere må man ha opplæring. Normalt møtes vi og har en opplæringssesjon på 2-3 timer, frem til alt er dekket. En god idé er å gjøre deres første utsendelse sammen.

Vi arrangerer seminarer, og det er viktig for oss å fremstå profesjonelle og «up to date». Med Ganske Enkelt og eMarketeer blir det enkelt og ryddig med alt fra nyhetsbrev, påmeldingsskjema, velkomstbrev, app og evaluering. Supportavdelingen har tid til alle typer spørsmål.

Marlene RasmussenProsjektlederANFO - Annonsørforeningen