Fagwebinar 19. mars

SuperOffice Service

Vi viser deg hvordan du enkelt kan utnytte de funksjonene som ligger i SuperOffice for å yte effektiv og god kundeservice.

 

Visste du at dårlig kundeservice utgjør 70% av årsaken til at kunder velger å forlate en bedrift?

Effekten av rask og god kundeservice er fornøyde kunder, og fornøyde kunder blir hos deg. Vi gir deg en enkel innføring i hvor du bør begynne for å ta vare på kundene dine.

Pris

Gratis!

Hvor

Ganske Enkelt AS,
Tomtegata 80, 3012 Drammen
Webinar. Mer informasjon kommer

Tid

Torsdag 19. mars 2020, 08.30-11.00

Denne formiddagen viser vi deg:

  • Hvor du bør begynne.
  • Hvorfor Outlook ikke er egnet til kundeservice.
  • Hvilke gevinster det har å sette innkommende henvendelser i system.
  • Tagging av innkommende henvendelser for å bedre forstå årsakene til henvendelsene.
  • Hvordan du sørger for at medarbeidere som ikke er til stede ikke blir tildelt nye saker.
  • Opprettelse av autosvar slik at kunden vet at henvendelsen er mottatt.
  • Effektivisere saksbehandlingen ved bruk av svarmaler og FAQ som besvarer de vanligste henvendelsene.
  • Innebygd chat – tilgjengelighet i flere kanaler.
  • Kundesenteret, som lar kundene få tilgang til egne saker og registrere nye henvendelser. Her kan man dele FAQer om de mest stilte spørsmålene.
  • Ledelsesverktøy som dashbord og rapporter med oversikt over eksempelvis saker, kategorier, svartid og avslutningstid.

Seminaret fungerer som en grunnleggende innføring – helt gratis. Finn frem kaffekoppen, sett deg godt til rette og få faglig påfyll hjemmefra!

Påmelding