Kundedagen 2018
Scandic Ambassadeur 22. november 2018

Pris

Gratis!

Hvor

Scandic Ambassadeur Hotel,
Strømsø Torg 7, 3044 Drammen

Tid

Torsdag 22. november 2018, 08.30-13.00

Hva er Kundedagen?

Kundedagen er en arena hvor våre kunder kan møtes og utveksle erfaringer omkring CRM. Her får dere inspirasjon og tips til effektiv bruk og utnyttelse av CRM løsningen deres. Det blir korte foredrag fra noen utvalgte kunder innen både SuperOffice CRM og Service.

Lara Filip rund

Lars Filip Kolbu

Markedssjef Teknisk Isolering/Marine,
Glava

Inger Voie

Inger Mari Voie

Markedsansvarlig,
Nores

Christoffer-bergstrøm

Christoffer Bergstrøm

Salgsdirektør Norge,
House of Control

Erik-Eid-150

Erik Eide

Produktdirektør,
SuperOffice

Sverre-Hjelm-150

Sverre Hjelm

Produktsjef SuperOffice Service,
SuperOffice

Agenda

08:30 – 09:00 Registrering og lett frokost


09:00 – 09:05 Velkommen til Kundedagen! v/ Anders Jahren


09:05 – 09:35 House of Control v/ Christoffer Bergstrøm
Med fullt fokus på internasjonal vekst har House of Control tatt i bruk hele CRM Online-plattformen. Leads genereres i eMarketeer, møtebookerne fyller dagbøkene, selgerne løper i møter og customer success-avdelingen sørger for fornøyde kunder. Alt måles med Business Analyze-dashbord i alle avdelingene.


09:35 – 09:45 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!


09:45 – 10:05  Nores v/ Inger Mari Voie
Innkjøpsorganisasjonen Nores har i over 10 år utviklet CRM-løsningen til å bli en sentral del av hverdagen. Inger kommer for å snakke om hvordan den integrerte løsningen tilgjengliggjør data for både interne brukere og medlemsbedriftene.


10:05 – 10:50 SuperOffice v/ Erik Eide og Sverre Hjelm
Erik og Sverre jobber til daglig med videreutvikling av produktene i familien. Det er mye nytt på gang i SuperOffice og stikkord for presentasjonen er webforms, møteinvitasjoner og nye tilpasningsmuligheter.


10:50 – 11:10 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!


11:10 – 11:30 TBA
Foredraget lanseres snart.


11:30 – 12:00 Glava v/ Lars Filip Kolbu
Hos Glava bruker selgerne salgsmodulen i SuperOffice aktivt. Tilbud genereres og frakt beregnes ved hjelp av en spesialutviklet kalkulator. Lars Filip vil bruke denne tiden til å snakke om hvordan løsningen støtter opp om forretningsbehovene og hvilke rapporteringsmuligheter dette har åpnet for.


12:00 – 12:15 v/ Ganske Enkelt
Vi oppsummerer kort dagens presentasjoner.


12:15 – 13:00 Lunsj
I hotellets buffetresturant


Gratis seminar, men bindende påmelding.
Når du melder deg på seminaret er det viktig for oss at du stiller. Sykdom og uforutsette ting kan skje og en eventuell avmelding kan gjøres senest 24 timer før seminaret starter. Dukker man ikke opp uten avmelding faktureres 500 kr for mat og administrasjon.