Betongentreprenøren Stenseth & RS benytter CRM i hele verdikjeden.

«Den største gevinsten med å bruke SuperOffice er at vi har én plattform hvor vi som sitter på kontoret finner alt, og de som er ute på prosjektene har alt de trenger.»

SuperOffice brukes flittig av anleggsledere og formenn ute på prosjektene, blant annet til å finne informasjon angående kontrakt, tilbud fra underentreprenører, og underleverandører som de potensielt skal bruke. SuperOffice brukes også til å rapportere endringer og tillegg hvis kundene ønsker noe utover det som er i kontrakt. De bruker SuperOffice til å rapportere HMS-avvik, KS-avvik, og alt som trengs for å drifte byggeplassen. Sentralt for Stenseth & RS har de alt de bruker i forbindelse med internkontroll, informasjon og mappestruktur liggende i SuperOffice.

«Jeg bruker det også til opplæring, slik at jeg har en oversikt over hvilke kurs de forskjellige ansatte har, og har jevnlig gjennomgang for å se hvilke ansatte som eventuelt mangler kurs som de skulle hatt.» – Jon Jevne, HR-sjef.