Det er ingenting vi heller vil enn å la deg høre fra noen av våre eksisterende kunder, de er alle referanser!

Betongentreprenøren Stenseth & RS benytter CRM i hele verdikjeden.

«Den største gevinsten med å bruke SuperOffice er at vi har én plattform hvor vi som sitter på kontoret finner alt, og de som er ute på prosjektene har alt de trenger.»

Før hadde de en felles innboks hvor alle henvendelser kom inn.

Hør Malorama sin historie og erfaringer forbundet med implementering av CRM og kundeservice-system levert av oss. «Det fungerte kjempe fint. Over all forventning.»

SuperOffice er hjertet i Norsk Møteforum.

De har 7 000 kunder, og all historikk og aktiviteter både tilbake og frem i tid er logget i SuperOffice. Derfor er SuperOffice hjertet i hele virksomheten deres. «Vi hadde ikke hatt mulighet til å klare oss uten SuperOffice».

Moderne markedsføring i fokus.

ABAX bruker eMarketeer til e-markedsføring. Med eMarketeer kan markedsavdelingen samarbeide tett med salgsavdelingen. Det mener markedsdirektøren i ABAX er nøkkelen til et godt samarbeid på tvers av avdelingene.

Les mer
Focus Software forteller om sin CRM-hverdag.

SuperOffice er deres sentrale system for å ha kontroll på all korrespondanse mot sine kunder og leverandører. «Det som ikke står i SuperOffice, det har ikke skjedd».