Christine D. Aspen

Digital markedsfører


Christine har ansvaret for å gjøre Ganske Enkelt mer synlig og tilgjengelig på nett ovenfor både nye og eksisterende kunder. Hun har erfaring med oppbygging av markedsstrategier og tiltaksplaner, innholdsproduksjon og bedriftsblogg, og er sertifisert innen annonsering i Google AdWords. Christine bistår også våre kunder på support vedrørende spørsmål som omhandler vårt e-markedsføringsverktøy eMarketeer.

  • 2017 - 2017Digital Markedsfører, Box Media AS
  • 2016 - 2016Markedskoordinator, SurfaProducts Scandinavia AS
  • 2014 - 2015Master International Business, Leeds Beckett University, Storbritannia
  • 2013 - 2014Bachelor International Business, Leeds Beckett University, Storbritannia
  • 2011 - 2014Internasjonal Markedsføring, Handelshøyskolen BI, Drammen

Artikler av Christine D. Aspen

CRM i skyen, Illustrasjon SuperOffice
2020-04-28

Fordeler med skyen

I 2009 lanserte SuperOffice CRM i skyen, SuperOffice Online. I dag velger 96% av alle nye SuperOffice-kunder CRM i skyen, og det finnes det mange gode grunner til. Vi deler de fire viktigste fordelene med SuperOffice Online, og forteller hvordan du kommer deg opp i skyen!

NPS-beregning, Credit: voinSveta, iStock
2020-04-01

Innhent dine kunders tilbakemeldinger med NPS

Vi vet at det koster mindre å beholde eksisterende kunder enn å skaffe nye, og derfor er det viktig å ivareta disse. Så hvordan kan man egentlig finne ut om en kunde er lojal eller ikke? Med NPS-metoden kan du raskt og enkelt innhente dine kunders tilbakemeldinger, og bruke tilbakemeldingene for å identifisere forbedringsområder. Vi gir deg vår guide til NPS!

Hyggelig samtale
2020-03-27

Hvordan vise at du bryr deg om kunden?

Det koster mellom fem til ti ganger mer å skaffe seg nye kunder sammenlignet med å beholde eksisterende kunder. Det er med andre ord viktig å beholde kundene dine, og dette gjøres best ved å skape kundelojalitet gjennom å vise at du bryr deg. I denne artikkelen deler vi våre fire beste tips for å vise kunden at du bryr deg.

2019-08-22

Din kompetanse danner konkurransefortrinn

Vi håper at våre kunder kjenner oss, og vårt fokus på opplæring og kompetanse. Vi tror nemlig at motiverte brukere som ser nytteverdien og får input på hvordan CRM-løsningen bør brukes, blir gode og fornøyde brukere.

CRM-statistikk
2019-01-03

«Flere satser mer på CRM» – 2019

I 2018 ble det spådd at verdens CRM-inntekter ville øke, og utgjøre størsteparten av verdens programvareinntekter. I 2025 vil CRM-inntektene overstige 720 milliarder kroner. Vi ser på noen viktige faktorer som fremmer den stadig økende CRM-satsingen blant både store og små bedrifter.

2018-11-28

Kundedagen 2018

Torsdag 22. november gikk den årlige Kundedagen av stabelen. Kundedagen har blitt et veletablert arrangement med innlegg av og for våre kunder med hovedmål å skape en arena full av inspirasjon og gode kundehistorier.

2018-10-10

Ny funksjonalitet i appen sendSMS

Ny funksjonalitet er nå sluppet i CRMAppen sendSMS; bedre organisert oppslagsverk, GDPR-kompatibelt mottakerfilter, og raskere arkivering er noen av de nye funksjonene.

hva er crm
2018-05-03

Hva er CRM, og hvorfor er det viktig?

CRM omfatter ikke bare datasystemene som lagrer informasjon om kundene dine. Customer Relationship Management – CRM – er en bevisst strategi med formål om å beholde og forsterke bedriftens markedsposisjon via å finne, vinne og beholde kunder. Det handler om å ta vare på det aller, aller viktigste du har – kundene dine.

2017-08-01

Har du hatt dårlig samvittighet i ferien?

Ferien skulle tilbringes med familien på hytta. Du skulle lade batteriene i ro og mak, og endelig få litt ekstra kvalitetstid sammen med barna, de skulle få din fulle og hele oppmerksomhet. Slik ble det ikke.