Delta på våre webinarer og få faglig påfyll hjemmefra.

Kunnskap danner konkurransefortrinn!

Kaffekopp

Kanskje tiden med hjemmekontor åpner for å gjennomgå interne rutiner og arbeidsvaner i SuperOffice? I de kommende ukene inviterer vi deg til å delta på våre webinarer for å styrke bruken av din bedrifts systemer.

Webinarene er gratis, og du kan melde deg på ett eller flere. Finn webinaret som passer best for deg i listen nedenfor, og meld deg på.

Webinarene gjennomføres på plattformen WebEx, og egen møteinnkalling sendes til de påmeldte god tid i forveien. Webinarenes varighet er mellom 30-40 minutter, med mulighet for å besvare spørsmål fra chat i etterkant.

Kommende webinarer

Vi har ingen kommende webinarer for øyeblikket.

Tidligere webinarer

Torsdag 28. mai kl. 09:00-10:00 Bli Bedre Bruker
Vi viser hvordan du får oversikt over kundeporteføljen din og hvordan du kan forvalte og utnytte denne til det fulle. Vi gir deg forslag til hvordan du kan følge opp kundene i hverdagen slik at de får en best mulig kundeopplevelse! På webinaret er vi innom kundekort, kalender, utvalg/rapporter og salgsprosesser. Vi vil også vise skreddersydde løsninger som forenkler hverdagen. Rett og slett en grunnleggende innføring – helt gratis. Vi avslutter med å dele noen spennende nyheter fra SuperOffice som kommer i nær fremtid. Stikkord er SuperOffice Generation 9.


Fredag 3. april kl. 10:00-10:45 Effektivt salgsarbeid
Webinaret gir deg som jobber med salg, tips til hvordan du kan jobbe effektivt med prospektering, salgsprosesser, tilbud, og å ha kontroll på dine muligheter.
Vi viser hvordan du oppretter prospekter og jobber med disse, hvordan du kan generere tilbud og oppfølginger med produkter og varer, og sende disse i pdf-format, i en og samme operasjon. Få de aksepterte tilbudene digitalt signert, og forvalt egne muligheter på en effektiv og lønnsom måte.


Onsdag 1. april kl. 09:00-09:45 eMarketeer
Hvordan effektivt kommunisere med kunder og andre forbindelser.
Lag et SuperOffice-utvalg som består av riktige mottakere, og komponer et nyhetsbrev i eMarketeer med smart innhold. Automatiser oppfølginger slik at relevante personer kan følges opp av salgsavdelingen. Benytt rapporter til å få innsikt i hvilket innhold som fungerte best. Dette webinaret vil ha verdi både for nye og eksisterende eMarketeer-brukere.


Tirsdag 31. mars kl. 09:00-09:45 Oversikt og effektivitet i aktiviteter
Webinaret gir deg som jobber med store mengder dokumenter og e-post oversikt og tips til hvordan strukturere disse på en enkel og effektiv måte.
I seansen viser vi hvordan du effektivt kan strukturere dokumenter på kunder, prosjekter og salg. Vi forklarer hvordan du kan forhåndsvise innholdet i dokumenter og e-post uten å måtte åpne disse. Eksempler på egendefinerte visninger av egendefinert innhold.

Torsdag 26. mars kl. 09:00-09:45 Datakvalitet
I dette webinaret viser vi hvordan man effektivt kan opprette, vedlikeholde kontakter og CRM-løsningen din.
Vi viser hvordan du kan opprette nye firmaer/personer og identifisere hvilke firmaer som bør sjekkes/følges opp, basert på at det ikke har vært aktivitet på x antall dager. Vi viser hvordan du raskt kan vedlikeholde og oppdatere eksisterende firmaer i basen din, og gir deg noen praktiske eksempler på hvordan oppdatere basen basert på scriptregler.