Delta på våre webinarer og få faglig påfyll hjemmefra.

Kunnskap danner konkurransefortrinn!

Kaffekopp

Kanskje tiden med hjemmekontor åpner for å gjennomgå interne rutiner og arbeidsvaner i SuperOffice? I de kommende ukene inviterer vi deg til å delta på våre webinarer for å styrke bruken av din bedrifts systemer.

Webinarene er gratis, og du kan melde deg på ett eller flere. Finn webinaret som passer best for deg i listen nedenfor, og meld deg på.

Webinarene gjennomføres på plattformen WebEx, og egen møteinnkalling sendes til de påmeldte god tid i forveien. Webinarenes varighet er mellom 30-40 minutter, med mulighet for å besvare spørsmål fra chat i etterkant.

Kommende webinarer

Vi har ingen kommende webinarer for øyeblikket.

Tidligere webinarer

Torsdag 26. mars kl. 09:00-09:45 Datakvalitet
I dette webinaret viser vi hvordan man effektivt kan opprette, vedlikeholde kontakter og CRM-løsningen din.
Vi viser hvordan du kan opprette nye firmaer/personer og identifisere hvilke firmaer som bør sjekkes/følges opp, basert på at det ikke har vært aktivitet på x antall dager. Vi viser hvordan du raskt kan vedlikeholde og oppdatere eksisterende firmaer i basen din, og gir deg noen praktiske eksempler på hvordan oppdatere basen basert på scriptregler.


Tirsdag 31. mars kl. 09:00-09:45 Oversikt og effektivitet i aktiviteter
Webinaret gir deg som jobber med store mengder dokumenter og e-post oversikt og tips til hvordan strukturere disse på en enkel og effektiv måte.
I seansen viser vi hvordan du effektivt kan strukturere dokumenter på kunder, prosjekter og salg. Vi forklarer hvordan du kan forhåndsvise innholdet i dokumenter og e-post uten å måtte åpne disse. Eksempler på egendefinerte visninger av egendefinert innhold.


Onsdag 1. april kl. 09:00-09:45 eMarketeer
Hvordan effektivt kommunisere med kunder og andre forbindelser.
Lag et SuperOffice-utvalg som består av riktige mottakere, og komponer et nyhetsbrev i eMarketeer med smart innhold. Automatiser oppfølginger slik at relevante personer kan følges opp av salgsavdelingen. Benytt rapporter til å få innsikt i hvilket innhold som fungerte best. Dette webinaret vil ha verdi både for nye og eksisterende eMarketeer-brukere.


Fredag 3. april kl. 10:00-10:45 Effektivt salgsarbeid
Webinaret gir deg som jobber med salg, tips til hvordan du kan jobbe effektivt med prospektering, salgsprosesser, tilbud, og å ha kontroll på dine muligheter.
Vi viser hvordan du oppretter prospekter og jobber med disse, hvordan du kan generere tilbud og oppfølginger med produkter og varer, og sende disse i pdf-format, i en og samme operasjon. Få de aksepterte tilbudene digitalt signert, og forvalt egne muligheter på en effektiv og lønnsom måte.